Er du Varg Veum fan?

3 November skulle jeg ut på nordnes og gikk forbi hotel Strand i strandkaien. Der stod det en mann i døren som jeg ville ta en nærmere titt på. Dette var jo en statue av selveste Varg Veum. Etter et helt liv i Bergen har jeg ikke lagt merke til dette før. Helt utrolig. Så jeg tok noen bilder. Det som var litt artig var at flere stoppet for å se når jeg tok bilder av statuen. Det var tydelig at når jeg ga den oppmerksomhet, så var det flere andre som plutselig la merke til Veum.

Om veronika87

Er en jente fra Bergen som er veldig glad i byen sin. Jeg har tenkt litt på det at man ofte går i egne tanker uten å se hva som er rundt oss. Personlig vil jeg prøve å "åpne øynene" litt mer og få med meg ting som man vanligvis ikke ligger merke til. I tillegg ønsker jeg å bli flinkere å ta bilder. Derfor vil jeg kalle denne bloggen for skjulte skatter. Her vil jeg ligge ut bilder av ting som er fint med Bergen som man ikke legger merke til. Skriv gjerne en kommentar om du har forslag til fotografering eller hva du mener om bildene :)
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar