Hjertekafè

Du har helt sikkert gått forbi den, hørt om den og sett den. Men har du noen gang gått innom Kafè Magdalena i Kong Oscars gate 5? Dette er en kafè jeg velger å kalle en hjertekafè fordi den styres av fantastiske folk som ønsker at alle skal inkluderes i Bergen by, samt ha et sted å gå uten å bli sett ned på. Når man går innom denne kafèen, kan førsteinntrykket være variert. Her sitter det nemlig en del narkomane som gjerne er synlig beruset. Atmosfæren er allikevell trygg og god da de ansatte er svært proffesjonelle i sin opptreden. Her får du masse god og ikke minst svært billig mat. For at miljøet skal være inkluderende, er det viktig at alle typer mennesker besøker, så ta gjerne en tur innom for en kaffe og støtt en god sak; kirkens bymisjon.

Kafè Magdalena

Om veronika87

Er en jente fra Bergen som er veldig glad i byen sin. Jeg har tenkt litt på det at man ofte går i egne tanker uten å se hva som er rundt oss. Personlig vil jeg prøve å "åpne øynene" litt mer og få med meg ting som man vanligvis ikke ligger merke til. I tillegg ønsker jeg å bli flinkere å ta bilder. Derfor vil jeg kalle denne bloggen for skjulte skatter. Her vil jeg ligge ut bilder av ting som er fint med Bergen som man ikke legger merke til. Skriv gjerne en kommentar om du har forslag til fotografering eller hva du mener om bildene :)
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar